Fa diversos anys que la preocupació està assentada en les cadenes de televisió, enfrontades a la difícil missió de seduir els joves, aquesta valuosa audiència a la qual tothom ha col·locat l’etiqueta d’esquiva. S’assumeix que el fet que no vegin la tele és la conseqüència d’una falta generalitzada d’interès i d’un greu problema d’atenció. Zetes i alfes, argumenten, han decidit recloure’s en una realitat en la qual la seva brúixola és el mòbil, un abeurador d’entreteniment fàcil i ‘amateur’, que prefereixen al contingut professional i de qualitat que surt de les cuines d’una cadena.
Article d’Elena Neira Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
Sí que és televisió per a joves
Per a les generacions zeta i alfa el que és rellevant acostuma a ser efímer i real. Les coses que els importen neixen, es viralitzen i moren a una velocitat sorprenent.

Temes:
El més llegit
- Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"