Fa diversos anys que la preocupació està assentada en les cadenes de televisió, enfrontades a la difícil missió de seduir els joves, aquesta valuosa audiència a la qual tothom ha col·locat l’etiqueta d’esquiva. S’assumeix que el fet que no vegin la tele és la conseqüència d’una falta generalitzada d’interès i d’un greu problema d’atenció. Zetes i alfes, argumenten, han decidit recloure’s en una realitat en la qual la seva brúixola és el mòbil, un abeurador d’entreteniment fàcil i ‘amateur’, que prefereixen al contingut professional i de qualitat que surt de les cuines d’una cadena.
Article d’Elena Neira Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
Sí que és televisió per a joves
Per a les generacions zeta i alfa el que és rellevant acostuma a ser efímer i real. Les coses que els importen neixen, es viralitzen i moren a una velocitat sorprenent.

Temes:
El més llegit
- Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»