«Prohibir o prohibir més, aquesta és la qüestió». Aquesta és el dubte existencial que turmenta el consistori barceloní a l’hora de posar trampes i correctius a una circulació cada vegada més acorralada per unes intervencions viàries que ofeguen el vehicle privat, mentre donen via lliure a patins, patinets, bicicletes i altres velocípedes. Ara l’afany recaptador del govern municipal s’ha fet matèria a l’instal·lar 17 nous radars estratègicament col·locats i que es disparen al detectar els vehicles que viatgen a més de 30 km/hora, en uns casos, i a més de 50 km/hora, en d’altres.
Article de Carles Sans Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
Un, dos, tres, l’ajuntament un altre cop
Ara l’afany recaptador del govern municipal s’ha fet matèria a l’instal·lar 17 nous radars

El més llegit
- El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Així va fracassar al Regne Unit la idea que ara impulsa Catalunya: préstecs perquè els joves comprin una casa
- Catorze universitàries acusen un catedràtic de la UB d’abús sexual