A les albors de les xarxes socials, Shakira i Piqué van presentar Milan, el seu primer fill, penjant una foto a Facebook. No ho van fer ni en una revista del cor ni en un diari esportiu, els seus espais de comunicació fins aleshores amb els seguidors. Anys després, Piqué va explicar en una entrevista i va rematar en una trucada gravada il·legalment que el seu propòsit era prescindir dels periodistes i dels mitjans i robar-los el negoci. Shakira ho ha tornat a fer. La seva versió de la separació amb Piqué, les seves impressions i els seus sentiments no els ha explicat a l’‘¡Hola!’, sinó a la seva última cançó. A mitja tarda del dia del llançament havia recaptat més de 20 milions d’euros gràcies a les descàrregues. Molt més del que ha pogut cobrar Isabel Preysler per distribuir les seves confidències sobre la separació de Mario Vargas Llosa a través d’un mitjà convencional. El cert és que aquest dijous era molt difícil tenir una interacció social, real o virtual, a la qual no aparegués un comentari sobre la lletra de la cançó.
NEWSLETTER
L’exhibicionisme de Shakira i Piqué
Temes:
El més llegit
- Les 11 sèries que no et pots perdre aquest abril
- Una vintena de comarques, inclosa la de Barcelona, en avís groc per intensitat de pluja
- Barcelona projecta les primeres demolicions per començar a construir 3.360 pisos entorn de la Sagrera el 2029
- L’Hospital del Mar descobreix per què el càncer de pàncrees és tan agressiu
- El Barça pretén tornar al Camp Nou al setembre