Netflix ho ha tornat a aconseguir. ‘Miércoles’, la sèrie sobre la filla adolescent de la família Addams, és la tercera producció original de la companyia que ha superat els mil milions d’hores reproduïdes en els 28 dies següents a la seva estrena a la plataforma. La sèrie s’uneix al prestigiós club de les audiències bilionàries, capitanejat per ‘El juego del calamar’ i la quarta temporada de ‘Stranger Things’. A Espanya, segons les dades de la consultora VOD Ratings, ‘Miércoles’ ha superat els cinc milions de visionaments i ha seduït un públic de joves adults (30,4 d’edat mitjana) eminentment femení (70,6% sobre el total).
Article d’Elena Neira Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
El ‘hat trick’ de Netflix
Netflix, més que cap altra plataforma, necessita victòries per recuperar la confiança dels inversors

Temes:
El més llegit
- La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança