Netflix ho ha tornat a aconseguir. ‘Miércoles’, la sèrie sobre la filla adolescent de la família Addams, és la tercera producció original de la companyia que ha superat els mil milions d’hores reproduïdes en els 28 dies següents a la seva estrena a la plataforma. La sèrie s’uneix al prestigiós club de les audiències bilionàries, capitanejat per ‘El juego del calamar’ i la quarta temporada de ‘Stranger Things’. A Espanya, segons les dades de la consultora VOD Ratings, ‘Miércoles’ ha superat els cinc milions de visionaments i ha seduït un públic de joves adults (30,4 d’edat mitjana) eminentment femení (70,6% sobre el total).
Article d’Elena Neira Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
El ‘hat trick’ de Netflix
Netflix, més que cap altra plataforma, necessita victòries per recuperar la confiança dels inversors

Temes:
El més llegit
- ¿Quants diners s'emportaria el Barça per guanyar la Lliga?
- ¿Quantes hores has de dormir si vius a Catalunya? La Universitat de Columbia ho revela
- Barcelona estudiarà la viabilitat de reobrir la ‘platja de l’Eixample’ el 2026
- Catalunya vol incorporar 200.000 migrants al mercat laboral amb el nou reglament d’estrangeria
- Mort dels germans d'Amer: un va matar a l'altre i després es va suïcidar