Tu pots ser ‘influencer’, convertir-te en un venedor de producte, només cal que uns centenars de milers de persones decideixin clicar-te a ‘follow’, un acte senzill i banal que no implica res per a qui ho fa, però que pot canviar la vida a qui el rep. Faedors d’entrepans gegants, maquillatges impossibles amb hores d’elaboració, creadors d’estil, mecànics, científics, cantants amateurs, humoristes de pandèmia, ‘dj’ de ‘remember’... persones que no formaven part de l’‘star-system’ dels mitjans de comunicació convencionals als quals de cop i volta el ‘like’ els converteix en ‘celebrities’ sobtades. Tot i això, no cal tenir milions de seguidors per arribar a ser una persona anunci.
‘Youtuber’ escaldat Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
Empanadilles, ‘influencers’ i publicitat
Temes:
El més llegit
- Fernando Simón demana preparar-se per al pitjor: "Cada vegada seran més freqüents"
- Sanció de quatre anys sense sou ni feina al policia de Badalona que va robar sobres de pernil de 25 euros en un Mercadona
- Jordi Vilà obre un restaurant en un hotel de luxe de la Costa Brava
- El nutricionista Pablo Ojeda desvela la fórmula per acabar amb la inflor abdominal: "Importa més del que creus"
- Un veloç Àlex Márquez s’apropia de la MotoGP a Silverstone