Tu pots ser ‘influencer’, convertir-te en un venedor de producte, només cal que uns centenars de milers de persones decideixin clicar-te a ‘follow’, un acte senzill i banal que no implica res per a qui ho fa, però que pot canviar la vida a qui el rep. Faedors d’entrepans gegants, maquillatges impossibles amb hores d’elaboració, creadors d’estil, mecànics, científics, cantants amateurs, humoristes de pandèmia, ‘dj’ de ‘remember’... persones que no formaven part de l’‘star-system’ dels mitjans de comunicació convencionals als quals de cop i volta el ‘like’ els converteix en ‘celebrities’ sobtades. Tot i això, no cal tenir milions de seguidors per arribar a ser una persona anunci.
‘Youtuber’ escaldat Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
Empanadilles, ‘influencers’ i publicitat
Temes:
El més llegit
- Tres històrics deixen el Balcó Gastronòmic del Port Olímpic
- Manolo García: "M’ha agradat que, de cada dos catalans, un no ha anat a votar"
- Com l'escalada ajuda Carlos Soria a sortir de l'accident a 7.700m de fa just un any: “Vaig al rocòdrom a les 7.00 h”
- Catalunya i Madrid s’allunyen de la productivitat de les regions més riques
- Tres turistes espanyols moren en un tiroteig al centre de l’Afganistan