Davant un agost d’extraordinària activitat turística, Ryanair i Easyjet han cancel·lat milers de vols per vagues i falta de personal. Tot i que pugui interpretar-se com un episodi més de les recurrents diferències entre empreses i empleats, en les circumstàncies que vivim hauríem de prestar una especial atenció a aquesta contundent mostra de malestar social i, al seu torn, preguntar-nos pel sentit de les companyies ‘low cost’ en la seva formulació actual.
Article de Jordi Alberich Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
Un ‘low cost’ aeri insostenible
Resulta un disbarat aquesta carrera per reduir els preus de determinats serveis públics, com el trànsit aeri. Forçar-ne la reducció condueix a deteriorar el servei i a sotmetre els empleats a condicions indignes

El més llegit
- El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Agonia comercial en mercats de la província de BCN
- Els mals hàbits dels ‘boomers’ desafien el sistema de salut
- El tardeig s’expandeix per locals de tot tipus amb (i sense) permisos d’Interior i amb queixes de l’oci a Catalunya
- Ter Stegen s’acosta ara a un perillós dilema