Crec que després de l’actuació d’Espanya en el renascut Festival d’Eurovisió, soc de les poques persones a qui els queda alguna cosa per dir de l’anomenat ‘Chanelazo’. És curiós veure l’eufòria que ha provocat quedar tercers. És inimaginable què hauria sigut si hagués guanyat. Durant tots aquests dies he vist amb estupor fans embogits en la prèvia, durant i després del festival. Gent onejant banderes pàtries com si d’una final de futbol es tractés. I jo em pregunto: ¿en quin moment ha renascut aquest festival que fins fa uns quants anys semblava mort del tot? Recordin aquells dies en què s’exhibia una indiferència gairebé insultant. Em refereixo a l’època del Chikilicuatre, en què el festival ens semblava una conya ‘hortera’. Llavors a molt pocs els importava que Espanya fes el ridícul. Ara ha tornat aquella devoció i aquell paroxisme perdut, només comparable amb el que es vivia a l’Espanya de la meva infantesa, la dels 60 i 70, en què l’Eurovisió era importantíssima. ¡Aquells temps d’ABBA i el seu Waterloo!
Article de Carles Sans Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
Gràcies a Eurovisió
M’agrada aquesta exaltació cap a Chanel perquè ha visibilitzat la feina d’uns professionals que canten, ballen i mostren una eficàcia indiscutible

Temes:
El més llegit
- Luis Enrique corre a Barcelona per la seva filla Xana en una edició multitudinària de la Cursa d’El Corte Inglés
- La nova vida de Lamine Yamal
- Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- Un Barcelona salvatge sepulta el Madrid i obre una nova era
- Molts ho confonen amb fatiga: així comença la insuficiència cardíaca que afecta 700.000 espanyols