El Netflix amb anuncis està a punt d’arribar. La versió del servei més barata a canvi de tolerar una mica de publicitat no s’esperava fins d’aquí a dos anys. La companyia, no obstant, ha accelerat els seus plans. Segons una nota informativa als seus treballadors, difosa per diversos mitjans nord-americans, el servei amb publicitat podria oferir-se a finals del 2022. Els 200.000 clients que Netflix ha perdut en el primer trimestre de l’any (i els dos milions menys que esperen per al pròxim) no només han provocat la desconfiança dels inversors. També han provocat una autèntica revolució en la companyia, que ara es disposa a abraçar un concepte cap al qual sempre s’havia mostrat molt bel·ligerant: el seu servei amb publicitat. Una mesura que no arribarà sola, sinó que s’implantarà en paral·lel a certes restriccions als comptes compartits.
Tribuna d’Elena Neira Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
Netflix tornarà després d’uns anuncis
Analistes i inversors han rebut amb optimisme renovat la decisió de la plataforma d’oferir una versió més barata amb publicitat, tot i que la resposta dels usuaris ha sigut bastant menys entusiasta

Temes:
El més llegit
- La connexió entre Shakira i Alejandro Sanz va en augment: «L’escenari cremava»
- Jerseis de IAIOS per vestir joves
- ¿Què fer si et toca un Euromillones i ets l'únic encertant?
- La Sindicatura de Comptes detecta pagaments indeguts de Drets Socials que superen els 167 milions
- El nou centre VHIR Vall d’Hebron guanya el premi FAD d’arquitectura