A la tele hem vist el iot, el cotxàs i la roba de Luis Medina i Alberto Luceño, però sobretot hem vist la cara de ‘pijos’ que fan. Aquests dos espavilats són els que van treure més de cinc milions de comissió per una venda de mascaretes, guants de làtex i algun altre material sanitari a l’Ajuntament de Madrid, en els pitjors moments de la pandèmia. No crec que la cara sigui necessàriament el mirall de l’ànima, ni soc amic de les etiquetes, però sempre hi ha excepcions. Aquesta setmana encenies la tele i els mobles d’Ikea s’amagaven una mica avergonyits del piset on els vas instal·lar.
LA FOGUERA Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
‘Pijo’ espanyol d’alta gamma
La cara de Luis Medina, fill de Naty Abascal i el duc de Feria, té tanta informació que es pot llegir com un llibre

El més llegit
- Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Pep Guardiola i Cristina Serra caçats a Barcelona amb un element compartit revelador: ¿reconciliació a la vista?
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- El fiscal superior de Catalunya planteja recuperar l’arrest de 30 dies per multireincidència
- Un bacteri, possible causa de l’augment del càncer colorectal