Vivim en l’economia de l’atenció, en què el temps dels consumidors és el valor més buscat. El seu principal enemic és la dedicació a la multitasca, en què es comparteix l’atenció entre diferents activitats. Com que aquest hàbit s’ha convertit en habitual, això ha obligat a començar a comptar el temps de manera diferent per poder comptabilitzar també les que es fan alhora. Així, les consultores especialitzades en consum i usos digitals han començat a identificar un segment de la població que li dedica molt temps a aquestes tasques. Se’ls anomena els superusuaris. ¿Qui són? ¿Per què s’utilitza aquest concepte? ¿Com es comporten?
Article de Carmina Crusafon Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
¿Qui són els superusuaris digitals?
Es tracta del segment de la població més actiu en consum i usos digitals
El més llegit
- Hisenda avisa: fins a 2.500 euros de multa per pagar aquestes quantitats amb diners en efectiu
- Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Mantenir Consell de Cent costa deu vegades més que Diputació
- Les barraques de Montcada pugen un 25% després de dos anys d’oblit
- Alexia i Mariona es reivindiquen en una aclaparadora golejada (8-0)