Fins als anys noranta del segle passat, la majoria del comerç minorista es feia a les botigues físiques, i també hi havia venda per telèfon i per correu postal. Amb l’arribada d’internet la situació va començar a canviar, per les transformacions disruptives que provoca aquesta nova tecnologia en tots els àmbits on entra, i un dels sectors més afectats és el comerç. S’han modificat substancialment tant la demanda (hàbits dels consumidors) com l’oferta (nous actors, nous canals de comercialització...). El comerç electrònic creix sense parar, a mesura que augmenten les persones amb accés a internet. Segons Hootsuite, el 2021 a Europa el 91% de les persones són usuàries d’internet i, d’aquestes, el 76% fan compres a través de l’‘e-commerce’.
Noves formes de compra Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
El comerç electrònic i el món que volem
Els comerços tradicionals han d’accelerar la seva reconversió, amb recolzament de les administracions, i els consumidors han de ser conscients del poder que tenen amb les decisions de compra

barcelona/imagenesnoreste Fotos 1-114265886.jpg /
Temes:
El més llegit
- Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió