Hi ha una tasca de fons, a les llibreries, que va més enllà de vendre llibres… o no, perquè, ara ho explicaré, va també dirigida a cridar l’atenció sobre el producte que s’hi ven i, si funciona, repercutirà en el volum de vendes igualment. Parlo de la tasca de despertar interès per la lectura.
La promoció de la lectura Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
Llibres bons, ben treballats
Hi ha tota una feina a les llibreries que va més enllà de comprar llibres per després revendre’ls, muntar taules de recomanacions i apujar la persiana puntualment
Temes:
El més llegit
- Avís de la Policia Nacional quan arribis a casa: «Si els veus, no toquis res»
- L’ajuda de 115 euros al mes que ja pots demanar a la Seguretat Social
- Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- El futur hospital del Vallès Occidental crearà un barri
- Les pluges a Catalunya deixen els pantans per sobre del 18%