Entro a una botiga d’un centre comercial, veig una peça que m’agrada, m’emprovo una L, em va molt justa o directament petita. No tenen més talles. Surto de la botiga i em passa el mateix unes quantes vegades. Me n’afarto quan em veig lluitant per entrar a dins d’uns pantalons de pijama. He tingut tota la vida un cos normatiu. Això se sap perquè, quan no el tens, t’ho han fet saber molt sovint i des de ben petita. Em miro al mirall: si jo soc un dels extrems de l’espectre de cossos que contemplen les marques de roba, ¿quants cossos en queden fora? ¿Quin missatge estan rebent? ¿Per què les marques no volen vestir-los?
Percepció corporal Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
Martellades contra l’operació biquini
La pressió estètica afecta a tothom, és molt lucrativa per a uns quants i extremament nociva per a tantíssims

Temes:
El més llegit
- Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»