No sé què em passa, però enyoro les rebaixes. Vull dir les rebaixes d’abans, aquestes que obrien els informatius amb la imatge cada any, la cua de senyores que entren en estampida als grans magatzems per aconseguir les millors ofertes. La d’aquestes mateixes senyores que fiquen mà en una muntanya de jerseis a un preu imbatible. Perquè les rebaixes tenien rituals, però també mites: el més important era que les ofertes que valien la pena només s’aconseguien la primera setmana. Així que calia anar-hi aviat i trepitjar els talons a les senyores en estampida. Entre els rituals ineludibles també estava el de presumir del que s’havia comprat a les rebaixes. Autèntiques gangues, és clar, que generaven enveges profundes i enormes desconsols. Perduda l’oportunitat, calia esperar molt perquè tornés a arribar-ne una altra. En això també consistien les rebaixes: en seguir les dates exactes en què es produïen, dues vegades a l’any, i passar la resta del temps esperant que arribessin.
Consumisme Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
Rebaixes perpètues
Tot ens vol fer creure que tenim més raons que mai per consumir com bojos quan en realitat és al contrari

Temes:
El més llegit
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- La cirurgia plàstica arrasa entre els aspirants MIR
- L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- El nord-americà Lleó XIV, un Papa per bastir ponts al diàleg