L’economia de la passió s’està consolidant com un dels sectors amb més creixement als mercats digitals. Al contrari del que es pot pensar, no es tracta d’activitats vinculades al benestar sexual; sinó que es refereix a aquelles realitzades per professionals que fan de les seves passions creatives la seva professió. Aquests són els ‘youtubers’, els ‘streamers’, els ‘tiktokers’, o els que ofereixen els seus serveis individuals (classes de cuina, de ioga, ‘mindfulness’, etc.) a través d’una plataforma digital. Aquest concepte neix a Silicon Valley el 2019 i s’ha anat estenent de manera global. ¿Quines són les seves singularitats? ¿Quin impacte té en l’economia? ¿A quins sectors pot influir?
Noves oportunitats Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
Economia de la passió
Els perfils professionals creatius es multipliquen gràcies a les plataformes digitals
El més llegit
- L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial
- Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»
- Musk reduirà el treball amb Trump per la caiguda del benefici de Tesla un 71%
- Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí