Ho hem vist tota la vida: quan els productors de Hollywood troben una idea que els dona diners, l’exploten fins a esgotar-la. Penso en les pel·lícules de catàstrofes, viatges espacials o invasions de marcians, atracaments espectaculars, mafiosos italians i banquers en plena crisi financera... I superherois, sempre superherois. Amb les plataformes digitals, aquesta moda s’ha multiplicat. Ara tot va més de pressa i sovint sabem que la moda ja cansa quan s’estrena un film que sembla una paròdia involuntària del gènere. Sospito que és el que passarà aviat amb un d’aquests fenòmens: els films i sèries sobre el món de l’alta costura i els seus dissenyadors estrella. L’altre dia al cinema vaig veure el tràiler de ‘La casa Gucci’, de Ridley Scott, que s’estrena divendres que ve, i em va fer aquesta imressió. Tot indica que és una història d’herències i venjances familiars en escenaris glamurosos, amb actors de renom, però veure Lady Gaga, Al Pacino i Adam Driver vestits de luxe i parlant en anglès amb un accent italià exagerat, em va recordar a l’atmosfera histriònica d’un ‘show’ dels Muppets.
Un gènere explotat Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
La moda de la moda
Veure Lady Gaga, Al Pacino i Adam Driver a ‘La casa Gucci’, vestits de luxe i parlant en anglès amb un accent italià exagerat, em va recordar a l’atmosfera histriònica d’un ‘show’ dels Muppets

El més llegit
- La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança