La febre consumista s’ha instal·lat entre nosaltres combinada, perillosament, amb un peculiar remake del conte de la lletera. El còctel va carregat d’emoció, la que causa deixar enrere el pitjor del malson de la Covid, que només ha deixat empremtes visibles en les mascaretes que encara portem. Les invisibles, els morts, el dolor i l’angoixa que portem per dins, s’arraconen millor o pitjor davant el xut d’excitació que inunda el dia a dia.
Del Black Friday al conte de la lletera
Com a societat, seguim a la corda fluixa de la cohesió, i hem de gestionar la il·lusió i la sensatesa com malabaristes davant la temptació d’una eufòria consumista.
El més llegit
- L’ajuda de 115 euros al mes que ja pots demanar a la Seguretat Social
- Avís de la Policia Nacional quan arribis a casa: «Si els veus, no toquis res»
- Les pluges a Catalunya deixen els pantans per sobre del 18%
- El futur hospital del Vallès Occidental crearà un barri
- "No em deixava treballar i controlava tots els tiquets"