L’any passat, per aquestes mateixes dates, Netflix mirava de capejar una de les crisis de reputació més grans de la seva història. El detonant va ser ‘Cuties’, una pel·lícula acabada d’adquirir per la companyia després d’haver sigut premiada al festival de Sundance. La cinta, en paraules de la seva directora, Maïmouna Doucouré, era un al·legat contra la hipersexualització de les nenes al món online. Resulta fins i tot irònic que Netflix fes per promocionar-la just allò que la pel·lícula pretenia denunciar. Al primer pòster oficial apareixien un munt de nenes preadolescents, escasses de roba i amb actitud provocativa. Apologia de la pedofília, explotació de menors, pornografia infantil... la crisi de reputació que va sacsejar internet va ser tal que la companyia la va retirar de la circulació i va fer diverses declaracions als mitjans demanant disculpes.
Intencions ocultes Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
El que l’algoritme amaga
Les plataformes com Netflix poden posar la tecnologia i els processos automatitzats al servei dels seus propòsits. Aquesta és la crua realitat en la nova economia d’internet

zentauroepp54568618 television serie cuties200820202854
Temes:
El més llegit
- Alegria per als conductors a Espanya: no hauran de passar la ITV a partir de 2025 si el seu cotxe està en aquesta llista
- La Policia Nacional, preocupada en detectar una nova estafa que utilitza les etiquetes de les escombraries: així pots evitar-la
- Plaga d’arnes gegants: invasió a diverses zones de Catalunya i Espanya
- Ja és oficial: Així pots sol·licitar el nou ajut de 700 euros compatible amb l'Ingrés Mínim Vital
- Catalunya, segona comunitat on els consumidors gasten més en menjar