La campanya 'Fas 6 anys. Tria un llibre' arriba enguany a la seva sisena edició, la qual cosa vol dir que ja fa cinc anys que es va deixar passar l’oportunitat de muntar una campanya amb cara i ulls, amb llibreries, escoles i biblioteques posant el seu saber fer a disposició de la Generalitat perquè aquesta acció funcionés realment com a incentiu de la lectura en una de les franges d’edat que, tothom ho sap, més ho necessita: la de la preadolescència, no la dels sis anys.
Campanya de lectura Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
Cinc anys perduts
Es va deixar passar l’oportunitat de muntar una campanya amb cara i ulls, amb llibreries, biblioteques i escoles, per incentivar la lectura en una de les franges d’edat que més ho necessita: la de la preadolescència

Temes:
El més llegit
- Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- La Generalitat assumeix l’administració de Cellex i Mir Puig