Anna Gener, una directiva entusiasta de la ciutat que forma part del Comitè Editorial d’aquest diari, va comunicar la setmana passada unes reflexions que la preocupen: Barcelona continua sent una gran marca, però corre el risc de convertir-se a la ciutat del ‘no’ a la innovació i a la col·laboració entre el sector públic i el privat.
La nota Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
¿La ciutat del ‘no’?
L’èxit de Barcelona ha estat sempre –no només en els Jocs Olímpics del 92– a saber unir les iniciatives del sector públic i els esforços del privat

Temes:
El més llegit
- La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança