Anna Gener, una directiva entusiasta de la ciutat que forma part del Comitè Editorial d’aquest diari, va comunicar la setmana passada unes reflexions que la preocupen: Barcelona continua sent una gran marca, però corre el risc de convertir-se a la ciutat del ‘no’ a la innovació i a la col·laboració entre el sector públic i el privat.
La nota Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
¿La ciutat del ‘no’?
L’èxit de Barcelona ha estat sempre –no només en els Jocs Olímpics del 92– a saber unir les iniciatives del sector públic i els esforços del privat
Temes:
El més llegit
- Avís de la Policia Nacional quan arribis a casa: «Si els veus, no toquis res»
- L’ajuda de 115 euros al mes que ja pots demanar a la Seguretat Social
- Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- El futur hospital del Vallès Occidental crearà un barri
- Les pluges a Catalunya deixen els pantans per sobre del 18%