Les xarxes socials van començar a colar-se en les nostres vides entorn de l’any 2000. Vint anys després, han revolucionat la manera de relacionar-nos, fent-se, a més, amb el valor més important que tenen per al mercat els usuaris i les usuàries: el temps. Milions d’hores consumides en una conversa sense fi en la qual actuen, d’una banda, éssers anònims i, de l’altra, grans personalitats socials (‘influencers’, ‘youtubers’, ‘gamers’, etc.) que aconsegueixen monetaritzar la seva intervenció a les xarxes socials amb gran rendibilitat econòmica. La majoria dels éssers humans paguem amb el nostre temps, i uns quants reben grans beneficis. Per sobre de tot, les grans empreses tecnològiques com Facebook, els amos de la qual guanyen moltíssims diners i reparteixen poc treball.
Entendre + el 8-M
Assetjament a les xarxes
L’expansió d’internet i les xarxes socials ha permès l’organització i un enorme creixement d’estructures organitzatives de dones a nivell mundial. No obstant, no tot està sent positiu

Temes:
El més llegit
- La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança