Austràlia s'ha convertit en tema d'actualitat internacional per una nova llei que obliga les empreses tecnològiques a pagar als mitjans de comunicació pels seus continguts. Davant les decisions de Facebook i Google el Govern australià ha hagut de rectificar i introduir algunes modificacions. I això ha generat un enfrontament entre les parts implicades. És moment d'analitzar què hi ha darrere de cadascuna de les posicions i identificar els seus interessos. El que està clar és que el debat de fons gira entorn a el model de negoci digital.
Pagament per continguts
Les claus de la disputa digital a Austràlia
La viabilitat del model de negoci explica l’enfrontament entre el Govern australià, mitjans i empreses tecnològiques
El més llegit
- «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- La Feria de Abril torna a ser gratis
- Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Mor Montserrat Úbeda, referent de la catalanitat i ànima d’Ona Llibres
- Números premiats a la Grossa de Sant Jordi 2025: primer, segon i tercer premi