Ja ens hem fet a la idea que, per al proper curs, serà ineludible un aprofundiment en l’ensenyament telemàtic en detriment de la presència a classe de tots els alumnes a totes hores. Parlem d’emergències, però hi ha un sector de la pedagogia que no ho contempla com un parèntesi, sinó com l’oportunitat de refer l’ensenyament amb uns paràmetres que es plantegen com a innovadors. Ho diu, per exemple, la ministra italiana Lucia Azzolina: «Hem adquirit de cop un bagatge de competències i experiències que, 'en temps de pau', hauríem trigat anys a assolir».
Dues mirades
Necessitat o virtut
El model educatiu haurà de triar entre un model asèptic (o no tant, pel que té de rerefons ideològic) o unes aules de nou humanitzades
zentauroepp11568258 ordenador escuela200330183137
Temes:
El més llegit
- "En surten pocs i van molt buscats"
- Óscar Casas fa ‘El gran salto’ com a Gervasio Deferr
- Catalunya registra el dia més plujós des del novembre del 2021
- Condemna a una advocada per enganyar l’Associació d’Avis del Bon Pastor
- Els amos de pisos turístics demanaran indemnitzacions si els treuen la llicència