Starbucks ens vol oliosos. Llardosos. Ens vol veure enfonsant el nas en el seu nou invent: la línia de begudes Oleato. La idea és senzilla: ¿per què no posem una cullerada d’oli d’oliva als nostres cafès? Dit i fet. La iniciativa se cenyeix, de moment, al mercat italià, però la taca promet expandir-se a altres països. Tic-tac, tic-tac.
Agafa pa i suca
Cafè amb oli, sisplau, per Òscar Broc
És l’última aposta de Starbucks en el mercat italià: la línia de begudes Oleato. Estem tan àvids d’experiències que fins i tot una cosa tan trivial com xarrupar un tallat ha de ser un altre rotllo

Temes:
El més llegit
- Missatge urgent de la policia pel que està passant amb les persianes a les segones residències i pisos que passen moltes hores buits
- ¿Què se n’ha fet de l’Eric i el Pau, els dos alumnes que van treure la millor nota en la selectivitat de l’any passat a Catalunya?
- Homenatge a Casa Leopoldo
- Catalunya ‘busca’ funcionaris per als seus ajuntaments: comença la selecció de 218 places
- Torna la calor: els termòmetres pujaran a partir d’aquest dijous a tot Espanya i arribaran de nou a màximes de 40 graus