La multinacional alemanya Henkel, fabricant de marques com Loctite, Wipp Express i Schwarzkopf, torna a apostar per Barcelona. La companyia va anunciar ahir que inaugura un nou centre a la capital catalana la missió del qual serà centralitzar la planificació i les decisions operatives dels productes de les seves populars marques que es venen als supermercats. El nom tècnic del hub és Supply Chain Planning Hub per al negoci de Consumer Brands (HCB), cosa que, traduït, significa que la companyia concentrarà a Barcelona un equip de 100 persones dedicades a millorar la logística entorn de marques com Dixan, Estrella, Conejo, Fa, Micolor, Neutrex, Wipp Express, Schwarzkopf, LaToja, Bloom i Cucal. Fins ara, aquestes tasques es duien a terme a cada una de les oficines que té Henkel a Europa (compta amb una plantilla global de 48.000 persones) i l’objectiu és disposar d’un lloc que serveixi de referència al continent per a aquesta activitat.
Barcelona, protagonista
Henkel obre un nou ‘hub’ logístic a BCN
La multinacional, fabricant de Loctite i Wipp Express, concentra a la ciutat una plantilla de 100 persones per a la planificació europea dels seus productes de supermercat.

El més llegit
- Ferran Adrià desvela a 'Col·lapse' la frase que li va dir Xavi Hernández: "Se'm va quedar sempre al cap"
- Ni Lidl ni Carrefour: aquest és el supermercat 'low cost' que arrasa a Espanya
- BCN traurà a concurs la Torre Ona de Glòries abans de final d’any
- Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Una criminòloga sentencia la personalitat de Rosa Peral: «Seductora, manipuladora i mentidera»