La història de l’audiovisual espanyol s’explica en gran part a través del Grup Mediapro, nascut el 1994 a Barcelona en un panorama molt diferent de l’actual. En aquell moment només treballaven a l’empresa quatre persones i el món de la televisió estava en ple creixement; ara, més de 30 anys després, són líders en el sector amb una facturació de 1.300 milions d’euros, més de 7.000 professionals i seus a 52 ciutats i 31 països diferents. L’accionista majoritari de Mediapro és ara el grup inversor xinès Southwind Media. Actualment, té centres de producció audiovisual en llocs com Barcelona, Madrid, Lisboa, Buenos Aires, Miami, Nova York, Toronto i Bogotà, entre molts d’altres. Una internalització que ha sigut clau des del primer dia per explicar el seu èxit, a més del treball en equip, la innovació i la transversalitat.
Tatxo Benet: "L’equip és el més rellevant de l’èxit"
El president i conseller delegat de Mediapro va analitzar ahir, en una ponència als Matins ESADE, l’evolució del grup audiovisual, que acaba de complir el seu 30è aniversari.

El més llegit
- Detenen una parella amb sis primats bebès ocults als genitals
- Mor Enric Morist, el somriure enmig del desastre
- Giuseppe Russolillo, president de l’Acadèmia de Nutrició: «El dejuni intermitent no ha sigut concebut per perdre pes i pot posar en risc la salut»
- ‘La casa dels horrors’ d’Oviedo tenia un desmesurat consum d’aigua i una sala d’estudi per als tres nens
- Barcelona prorroga 24 hores el permís d’obres al Camp Nou