Red One s’ha convertit en el millor debut d’una pel·lícula en la història de Prime Video, amb més de 50 milions d’espectadors en els quatre dies següents a la seva estrena. Es tracta d’una història típicament nadalenca. El cap de seguretat del pol Nord (Dwayne Johnson) s’uneix a un caçarecompenses de reputació dubtosa (Chris Evans) amb l’objectiu de rescatar el Pare Noel, que ha sigut segrestat per boicotejar el Nadal. Que una pel·lícula d’aquestes característiques triomfi en una plataforma en aquestes dates no té res de particular. El veritablement sorprenent és que hagi arrasat a les llars després d’una estrena més que modesta a les sales, on es va poder veure en exclusiva durant 27 dies. Amazon MGM va invertir-hi 250 milions en la producció i 100 milions més en màrqueting i promoció. A hores d’ara no fa pinta que la pel·lícula, que porta recaptats 176 milions de dòlars arreu del món, recuperi el que va costar venent entrades.
Dolenta per a la butaca, bona per al sofà
Acceptar el que comporta una visita als cines és antipàtic, especialment si es compara amb els avantatges que ofereix una plataforma, a la qual cada vegada les estrenes arriben abans

Dolenta per a la butaca, bona per al sofà
Temes:
El més llegit
- L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial
- Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»
- Flick se surt amb la seva
- L’ús del cinturó condiciona les ajudes del bus que va xocar a França
- Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí