Una vegada a l’any, Spotify interromp la teva rutina matinal d’escoltar música a la dutxa o de camí de la feina per publicar ‘Wrapped’, un resum anual personalitzat en el qual detalla a cada usuari quins han sigut els artistes, cançons i gèneres que més ha escoltat. I, com cada any, la voluntat de la gent de compartir els seus interessos musicals inunda les xarxes socials, cosa que converteix les llistes de la plataforma en un èxit assegurat.
Fenomen social
Per què ens flipen les llistes anuals de Spotify i compartir la música que escoltem
La plataforma de música en ‘streaming’ utilitza dades dels usuaris per crear llistes de reproducció i rànquings anuals personalitzats del més escoltat
Els usuaris comparteixen els seus gustos musicals a les xarxes com a mecanisme de projecció social i impulsen una campanya de publicitat gratuïta per a la marca

El més llegit
- La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança