Una vegada a l’any, Spotify interromp la teva rutina matinal d’escoltar música a la dutxa o de camí de la feina per publicar ‘Wrapped’, un resum anual personalitzat en el qual detalla a cada usuari quins han sigut els artistes, cançons i gèneres que més ha escoltat. I, com cada any, la voluntat de la gent de compartir els seus interessos musicals inunda les xarxes socials, cosa que converteix les llistes de la plataforma en un èxit assegurat.
Fenomen social
Per què ens flipen les llistes anuals de Spotify i compartir la música que escoltem
La plataforma de música en ‘streaming’ utilitza dades dels usuaris per crear llistes de reproducció i rànquings anuals personalitzats del més escoltat
Els usuaris comparteixen els seus gustos musicals a les xarxes com a mecanisme de projecció social i impulsen una campanya de publicitat gratuïta per a la marca

El més llegit
- L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- ¿Què ha passat a Cornellà? Les claus de l’atropellament múltiple al camp de l’RCD Espanyol
- Andreu Buenafuente: «A hores d’ara ja no em preocupa aixecar polseguera»
- La gran ficada de pota de Lola Índigo després de l’atropellament a Cornellà: ha hagut de demanar perdó
- L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa