Si el pallasso Art s’està fent un lloc entre els malvats més icònics del cine de terror és en bona mesura perquè ell no només mata les seves víctimes. Ell assaboreix l’acte de matar-les, mutilant-les amb cura i burlant-se’n mentre les converteix en trossos de carn, barrejant slapstick i brutalitat com ho faria un fill impossible de Harpo Marx i Leatherface. I en la tercera entrega de la seva saga torna ressuscitat –va morir decapitat al final de la segona– per exhibir nivells de crueltat encara més alts, i posar així a prova el nostre aguant. El veiem aixafant cranis, pelant cares, desmembrant cossos, partint natges i genitals amb una motoserra i llançant rates famolenques dins l’esòfag d’una dona, i disfrutant amb la carnisseria com disfrutaria un nen deixat al seu aire en una botiga de joguines.
Més carna la graella

Un momento de Terrifier 3
Temes:
El més llegit
- ‘Lock-picking’, el nou sistema per obrir cases sense forçar panys amb què bandes de georgians roben a Espanya
- Mor Montse Guillén, la pionera que va triomfar als EUA amb la cuina catalana
- BCN busca la fórmula per insuflar una nova vida a la seva plaça més dura
- Mor Francesc, el papa que va arribar de «la fi del món» i que ha volgut portar l’Església al segle XXI
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial