A Jan Peris, mànager de Julieta, li va arribar a principis del 2021 l’encàrrec per part de José Manuel Ceballos, el seu soci a Music Bus, l’agència que porta la carrera de l’artista catalana, de valorar el treball i les maneres d’una jove cantant barcelonina que en aquell moment no arribava als 20 anys. Es van trobar en un estudi i la primera cançó que va sonar va ser Nayades, una lluminosa peça en català i francès sorprenentment ben presentada per a algú que comença. "Em va encantar", recorda Peris. La música de Julieta Gracián Salas, de 23 anys, té alguna cosa d’hipnòtic, d’encanteri. No hi va haver dubtes i, és clar, Peris treballa ara amb qui, en paraules de Rojuu, un altre brillant i molt diferent artista de la seva generació, "és la persona amb més futur que hi ha dins d’una indústria molt competitiva, no només a Catalunya, també a Espanya."
Julieta, una ambició fenomenal
La jove cantant barcelonina, flamant fitxatge de Sony, desperta l’interès de la indústria amb el seu pop electrònic en català. El seu nom serà un dels grans reclams de la jornada de demà de la cita del Parc del Fòrum.

El més llegit
- La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança