Ja no serà HBO Max, sinó Max. Així, a seques. Però la plataforma de streaming de Warner Bros-Discovery només perdrà la seva marca de millor reputació en el nom: HBO i les seves sèries de prestigi continuen tenint espai propi i predominant en l’aplicació, però amb el rebranding es vol recordar que les intencions d’aquest servei van més enllà i que aquí dins, com en el totpoderós Netflix, tots els públics podran trobar de tot a tota hora.
Posada de llarg
HBO Maxcreix com a Max
La nova plataforma, que arribarà el dia 21, tindrà el doble de continguts gràcies als ‘realities’ i documentals de Discovery i l’afegit d’una opció d’esports. Oferirà, també, 3.600 hores dels Jocs de París.

El més llegit
- Un policia de Badalona serà jutjat per falsejar quilometratge
- La nadinemania conquereix el món de l’òpera
- Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Causes de l’apagada i solucions perquè no es repeteixi: els experts vaticinen què passarà a partir d’ara a Espanya
- Els vàpers tornen a les platges de BCN després d’un revés judicial