"La clau és ser fidels a la dona que compra la marca"

El festival hindú Holi inspira la nova col·lecció primavera-estiu 2024 de la reconeguda marca Hoss Intropia, centrada en el color, l’artesania i la sostenibilitat.

JORDI OTIX / EPC

El festival hindú de primavera Holi és una abundància de color i fantasia. Durant aquell dia, en nombroses localitats de l’Índia i el Nepal, persones de diverses castes i edats es reuneixen amb un propòsit comú: disfrutar. Una oportunitat de portar "una expressió de felicitat i energia" a les passarel·les, explica Alejandra Valero, directora de disseny de Hoss Intropia. La firma va obrir ahir la nova edició de la passarel·la 080 amb una desfilada en format See Now Buy Now, és a dir, que el que es presenta ja està a la venda. És la segona aparició de la marca en una passarel·la, després del seu debut a la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid amb la col·lecció Eres Verbena, en la temporada primavera-estiu 2022.