Una vegada a l’any, Spotify interromp la teva rutina matinal d’escoltar música a la dutxa o de camí de la feina per publicar ‘Wrapped’, un resum anual personalitzat en el qual detalla a cada usuari quins han sigut els artistes, cançons i gèneres que més ha escoltat. I, com cada any, la voluntat de la gent de compartir els seus interessos musicals inunda les xarxes socials, cosa que converteix les llistes de la plataforma en un èxit assegurat.
Fenomen social
Per què ens flipen les llistes anuals de Spotify i compartir la música que escoltem
La plataforma de música en ‘streaming’ utilitza dades dels usuaris per crear llistes de reproducció i rànquings anuals personalitzats del més escoltat
Els usuaris comparteixen els seus gustos musicals a les xarxes com a mecanisme de projecció social i impulsen una campanya de publicitat gratuïta per a la marca
El més llegit
- Hisenda avisa: fins a 2.500 euros de multa per pagar aquestes quantitats amb diners en efectiu
- Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Daniel Sancho: "Vaig esquarterar el cos perquè estava en xoc"
- Mantenir Consell de Cent costa deu vegades més que Diputació
- Les barraques de Montcada pugen un 25% després de dos anys d’oblit