Es dubta poc que ‘Barbie’ i ‘Oppenheimer’ acabaran coronades com els grans èxits cinematogràfics de l’estiu, però és cert que el màxim triomf a la taquilla l’està obtenint una altra pel·lícula. Gràcies a una agressiva campanya de màrqueting, a la publicitat gratuïta proporcionada per celebritats com Elon Musk i Mel Gibson i al boca a boca derivat de totes dues, ‘Sound of Freedom’ ha deixat en ridícul competidores a priori imbatibles com ‘Indiana Jones i el dial del destí’, i en les tres setmanes transcorregudes des de la seva estrena als Estats Units ha recaptat més de 125 milions de dòlars; els seus ingressos, dit d’una altra manera, han multiplicat per 10 el pressupost. Per emular aquesta gesta, Barbie hauria d’aconseguir fer-se un lloc entre les cinc pel·lícules més taquilleres de la història.
Fenomen als Estats Units
‘Sound of freedom’: ¿És la reina de la taquilla una pel·lícula al servei de QAnon?

Temes:
El més llegit
- Les protestes contra Trump s’estenen per tot els EUA
- Una gravació de Koldo vincula Santos Cerdán amb comissions
- Educació restringirà encara més l’ús de mòbils i pantalles als centres
- La UE, Espanya i el Regne Unit segellen un acord polític històric sobre Gibraltar
- El Govern actualitzarà el model d’immersió lingüística