Les plataformes de continguts audiovisuals en ‘streaming’ segueixen guanyant terreny la televisió lineal. Tot i que en un primer moment van apostar per la producció i oferta de sèries, les aplicacions a poc a poc han obert el seu catàleg a formats com els ‘realities’ i els concursos, que fins ara encara eren un producte més reservat a la petita pantalla. ‘Operación Triunfo’, ‘Sálvame’ i la nova edició d’‘Humor amarillo’ ja s’allunyen de l’espai tradicional i es guanyen una segona vida a les noves finestres d’emissió. ¿Està la nova televisió fagocitant la de tota la vida?
La nova i la vella televisió
‘Sálvame’ a Netflix i ‘OT’ a Amazon Prime: l’‘streaming’ es menja la tele de tota la vida
La televisió tradicional encadena tres mesos amb les pitjors dades d’audiència de la seva història
‘El castillo de Takeshi’: l’esperit d’‘Humor amarillo’ continua viu a Amazon Prime
Raquel Sánchez Silva: «Enfrontar-te al Deepfake amb una cosa tan delicada com la teva història d’amor fàcil no és»
Marcos Ruiz i Miguel del Arco: «L’entreteniment no està disputat amb el pensament»

Temes:
El més llegit
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV
- Fumata blanca i fumata negra: ¿com aconsegueix el Vaticà canviar el color del fum per anunciar l’elecció del nou Papa?
- Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida
- Catalunya activa desenes d’avisos grocs per intensitat de pluges per a les pròximes 48 hores