Ángel Molina va entrar d’un pèl al cartell de la primera edició del Sónar, el 1994. De fet, a la remesa inicial de ‘flyers’ del festival no hi figurava el seu nom. Sí en la segona. Molina era discjòquei resident de +KO, a Cornellà. La discoteca estava en una nau industrial gairebé contigua que acollia Ocho, un ‘afterhours’ al qual s’havia vist obligada a exiliar-se la música màquina barcelonina després del tancament per ordre municipal de Psicódromo, al Poblenou, per no pertorbar el descans dels atletes a la Vila Olímpica durant els Jocs de Barcelona-92. Molina punxava «una barreja de techno-trance i happy-hardcore», recorda. El músic electrònic Fermín Durán, habitual de +KO, li va preguntar una nit si no l’havien contactat del Sónar. Molina ni sabia que s’estigués gestant el Sónar, però li va faltar temps per informar-se’n i entregar a l’oficina de la mostra una ‘demo’ en casset del seu treball. El Sónar també va reaccionar ràpidament: contractat. La tira de sessions al festival després i convertit en valor internacional de la cabina, Molina tancarà l’escenari SónarPub diumenge a la matinada.
Festival Sónar
Ángel Molina: «Fa més de 30 anys que soc ‘dj’ i no he passat per cap centre de rehabilitació»

Temes:
El més llegit
- ¿Quants diners s'emportaria el Barça per guanyar la Lliga?
- ¿Quantes hores has de dormir si vius a Catalunya? La Universitat de Columbia ho revela
- Detectades obres il·legals en una reforma de Consell de Cent
- Treballar en excés pot alterar l’estructura cerebral i perjudicar des de la regulació emocional fins a la presa de decisions
- Catalunya vol incorporar 200.000 migrants al mercat laboral amb el nou reglament d’estrangeria