Concerts i xarxes socials

Coldplay i el fenomen TikTok, la combinació perfecta per a l’èxit

Els vídeos de la banda es van fer molt populars quan el grup es trobava per Llatinoamèrica i va captar molts fans i seguidors

  • Coldplay, màgia i eufòria col·lectiva a l’Estadi Olímpic

  • Multimèdia | Coldplay: la gira més sostenible de la història

RICARD CUGAT

Les xarxes socials –sobretot TikTok– s’han convertit en el perfecte canal per al màrqueting, també en l’àmbit musical. Ja sigui per treure una nova cançó o per promocionar una gira mundial. Ha sigut evident últimament en el llançament de nous temes de Rosalía, Lola Índigo, Quevedo o Bizarrap, els quals han promocionat els seus futurs ‘hits’ fins i tot abans que surtin a la llum –la majoria viralitzant-se abans de la seva publicació; i també s’ha complert amb el ‘tour’ de Coldplay, que ha aterrat aquest dimecres a Barcelona.