Les xarxes socials –sobretot TikTok– s’han convertit en el perfecte canal per al màrqueting, també en l’àmbit musical. Ja sigui per treure una nova cançó o per promocionar una gira mundial. Ha sigut evident últimament en el llançament de nous temes de Rosalía, Lola Índigo, Quevedo o Bizarrap, els quals han promocionat els seus futurs ‘hits’ fins i tot abans que surtin a la llum –la majoria viralitzant-se abans de la seva publicació; i també s’ha complert amb el ‘tour’ de Coldplay, que ha aterrat aquest dimecres a Barcelona.
Concerts i xarxes socials
Coldplay i el fenomen TikTok, la combinació perfecta per a l’èxit
Els vídeos de la banda es van fer molt populars quan el grup es trobava per Llatinoamèrica i va captar molts fans i seguidors
Coldplay, màgia i eufòria col·lectiva a l’Estadi Olímpic
Multimèdia | Coldplay: la gira més sostenible de la història

Temes:
El més llegit
- Sandro Rosell i els seus amics especials de presó: dos funcionaris, dos exinterns i un capellà
- Cunyades de luxe en la gala més top
- Un nou vídeo de l’atropellament massiu a Cornellà revela que la conductora ja havia arrossegat aficionats abans
- RTVE demanarà una auditoria del televot espanyol després del suport aclaparador a Israel
- Àustria guanya Eurovisió i Melody s’immola