El gir del Liceu amb més propostes arriscades i atrevides de l’habitual ha conquerit la majoria de seguidors del Gran Teatre. L’aposta per la compositora Raquel García-Tomás, que ha triomfat amb ‘Alexina B.’, una òpera sobre una persona hermafrodita, així com la performàtica proposta ‘7 deaths of Maria Callas’ de Maria Abramovic i la hipnòtica versió de ‘Macbeth’ portada a terme per l’escultor Jaume Plensa han fet parlar molt. També han obert el coliseu a un altre tipus de públic. Algunes propostes han agradat més que d’altres, però, en general, la majoria d’aficionats consultats per El Periódico n’aplaudeixen l’audàcia.
El Liceu ja no és el que era: a favor i en contra d’una posada al dia radical
Després d’estrenar una òpera feta amb els veïns del Raval, acollir la polèmica ‘Tosca’, els muntatges de Plensa i Abramovic i una peça sobre la intersexualitat, diverses veus opinen sobre la carrera que la veterana institució ha emprès cap a la modernitat, que la majoria veu amb bons ulls
El més llegit
- Nou avís de la policia per als que han de renovar el DNI o el passaport
- Europa retira del mercat la vacuna de la covid d’AstraZeneca
- La sanció a Sainz pel GP de Miami afegeix més polèmica sobre la FIA
- Peris confessa que va abusar de nens des del 1972
- Joves polítiques s’obren pas en les llistes electorals del 12M