El gir del Liceu amb més propostes arriscades i atrevides de l’habitual ha conquerit la majoria de seguidors del Gran Teatre. L’aposta per la compositora Raquel García-Tomás, que ha triomfat amb ‘Alexina B.’, una òpera sobre una persona hermafrodita, així com la performàtica proposta ‘7 deaths of Maria Callas’ de Maria Abramovic i la hipnòtica versió de ‘Macbeth’ portada a terme per l’escultor Jaume Plensa han fet parlar molt. També han obert el coliseu a un altre tipus de públic. Algunes propostes han agradat més que d’altres, però, en general, la majoria d’aficionats consultats per El Periódico n’aplaudeixen l’audàcia.
El Liceu ja no és el que era: a favor i en contra d’una posada al dia radical
Després d’estrenar una òpera feta amb els veïns del Raval, acollir la polèmica ‘Tosca’, els muntatges de Plensa i Abramovic i una peça sobre la intersexualitat, diverses veus opinen sobre la carrera que la veterana institució ha emprès cap a la modernitat, que la majoria veu amb bons ulls

El més llegit
- Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Mor Diogo Jota, el davanter del Liverpool, en un accident de trànsit
- ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?