La mezzosoprano Emily D’Angelo va embruixar el públic barceloní. Ho va fer amb la seva veu seductora, de tècnica tan natural com impol·luta, amb una presència escènica captivadorament moderna –impressionant, entranyable i misteriosa alhora, amb un vestit entre clàssic i punk– i un programa sorprenent i innovador. Es comprèn per què està desenvolupant una carrera meteòrica, amb aclamades estrenes i triomfs incontestables en concursos com l’Operalia de Plácido Domingo, en el qual va guanyar el primer premi, el de Zarzuela, el Birgit Nilsson i el del públic. Després de debutar a Espanya a Oviedo i Peralada, dimarts es va presentar a l’Auditori barceloní dins de la temporada de cambra per donar a conèixer el seu primer disc, ‘Enargeia’, que inclou obres que van des dels segles XII al XXI de Hildegard von Bingen, Hildur Guðnadóttir, Missy Mazzoli i Sarah Kirkland Snider, quatre compositores que en aquesta vetllada també van ser presents, incloent amb el programa un arc temporal similar.
Crítica de música
Emily D’Angelo enamora a l’Auditori
La mezzo canadenca va debutar en la temporada de cambra amb un innovador programa amb accent femení

El més llegit
- Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Catalunya prohibirà els mòbils també a l'ESO i retirarà tablets i pissarres digitals a Infantil
- El soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat, la presumpta manipulació de Koldo, Ábalos i Cerdán a Catalunya
- El càncer de pell, disparat: els casos augmenten un 40% en quatre anys a Espanya