La proposta artística de la promotora Concert Studio va ser la més valorada de les quatre presentades al concurs convocat per la Generalitat per organitzar Pedralbes, si bé, al ser la seva oferta econòmica la més baixa (555.000 euros, enfront del milió de la guanyadora, Clipper’s Live), ha acabat a l’última plaça. «Ja sabia que en qüestió de diners no seríem els primers, però quan vam saber que en l’apartat artístic anàvem per davant [ja que el sobre digital amb aquesta informació es va obrir dilluns], això ens va donar esperances de guanyar», confessa a aquest diari Martín Pérez, creador i director de Concert Studio.
La batalla pel festival ‘boutique’
Concert Studio: «El guanyador de Pedralbes no és el millor, sinó el que hi posa més diners, i això desil·lusiona»
El promotor lamenta el pes determinant de l’aportació econòmica en el concurs, quan la seva proposta artística ha sigut la més valorada
El festival de Pedralbes canvia de mans: Clipper’s Live guanya el concurs

El més llegit
- RTVE pren mesures amb 'La familia de la tele': separa Aitor Albizua i Inés Hernand de María Patiño i elimina el cor d'un dels seus blocs
- El Govern central vol facilitar que els jubilats combinin la seva pensió amb un ‘minijob’
- Detinguda la dona que va atropellar 15 aficionats de l’Espanyol
- La Lliga de la revolució de Flick
- Treballadors de la DGAIA van alertar el 2023 del risc en les fugues de menors