La batalla pel festival ‘boutique’

Concert Studio: «El guanyador de Pedralbes no és el millor, sinó el que hi posa més diners, i això desil·lusiona»

  • El promotor lamenta el pes determinant de l’aportació econòmica en el concurs, quan la seva proposta artística ha sigut la més valorada

  • El festival de Pedralbes canvia de mans: Clipper’s Live guanya el concurs

Ferran Sendra

La proposta artística de la promotora Concert Studio va ser la més valorada de les quatre presentades al concurs convocat per la Generalitat per organitzar Pedralbes, si bé, al ser la seva oferta econòmica la més baixa (555.000 euros, enfront del milió de la guanyadora, Clipper’s Live), ha acabat a l’última plaça. «Ja sabia que en qüestió de diners no seríem els primers, però quan vam saber que en l’apartat artístic anàvem per davant [ja que el sobre digital amb aquesta informació es va obrir dilluns], això ens va donar esperances de guanyar», confessa a aquest diari Martín Pérez, creador i director de Concert Studio.