Alejandro Cebrián, amb més de 19 anys d’experiència a Edelvives i format en Administració i Direcció d’Empreses a la Universitat de Saragossa, assumeix la direcció general d’Edelvives España amb l’objectiu de liderar «una editorial amb la capacitat de ser pionera en el sector de l’educació», explica.
A més, espera contribuir «a continuar construint el seu llegat per 130 anys més». Segons Cebrián, «el repte imprescindible de l’editorial és donar resposta a l’emergència educativa actual, sabent gestionar les necessitats presents mentre es mira al futur».
Es refereix així a la situació que afronta el sector, després de la implantació de la llei educativa centrada en competències. En aquest sentit, assegura que la situació «requereix un servei personalitzat a la comunitat educativa, que viu una realitat molt particular d’absoluta diversitat i excessivament pressionada».
El nou director general apunta que aquesta tasca «passa per saber escoltar, comprendre i percebre tant el professorat com els alumnes, per ajudar a construir el futur educatiu que somiem. Un futur que exigeix trobar l’equilibri en l’ús de la tecnologia, el desenvolupament de les competències del futur i l’estabilitat curricular. La clau consisteix a continuar sent rellevants i aportar el valor pel qual som reconeguts i sobre el qual hem construït la nostra història. A això continuarem dedicant els nostres esforços».
Cebrián continuarà la feina desenvolupada per Javier Cendoya, que manté el seu lloc com a director general del Grupo Edelvives, ara amb un enfocament més gran al desenvolupament del mercat internacional, aliances estratègiques i noves línies de negoci