Hi havia un temps en què Eurovisió era gairebé un gènere musical, però això ja va saltar pels aires, així és la promiscuïtat mil·lennista, i aquí està per corroborar-ho aquest primer pòquer de finalistes del Benidorm Fest. És difícil demanar més varietat: electrònica severa i confessions trèmules al piano, neoflamenc amb làtex i metall industrial de cataclisme de pel·lícula. Ningú podrà invocar, seriosament almenys, aquell clàssic tan propi del prejudici o la incomprensió, el «tots sonen igual».
El camí d’Eurovisió
Benidorm Fest: el drama triomfa en la primera semifinal
Si alguna cosa uneix els quatre primers finalistes és la identificació amb el turment interior i certa angoixa transversal, impròpia d’un procés de selecció eurovisiva, i a la qual potser els sociòlegs puguin donar alguna explicació
Temes:
El més llegit
- El PSC voreja la victòria i Puigdemont reforça l’avantatge sobre Aragonès
- Els jesuïtes sabien des de 1968 que Lluís Tó era un "depredador sexual"
- Un bosc amb 2.000 arbres enterrarà residus perillosos
- Carles Puigdemont: "Avui estem molt més preparats per aguantar un embat amb l’Estat"
- Els mercats de Barcelona treuen a subhasta les parades tancades