Fa uns mesos el productor Bizarrap, l’argentí creador de «cançons virals» –aquelles que s’expandeixen a una velocitat endimoniada–, deia en una conferència organitzada per la revista ‘Billboard’ que ell mai pensa en TikTok quan compon. Però que, això sí, un cop acabat el tema té molt clars els segons que poden propagar-se virulentament a la xarxa social de vídeos. TikTok, convertit en el gran catalitzador de música, és el lloc on els artistes han d’estar (o s’hi veuen obligats) per promocionar el seu treball. Ho saben cantants, productors, discogràfiques, i el mateix en molts altres camps.
Estratègia
Rosalía o com utilitzar TikTok per promocionar (una altra vegada) el seu art
L’artista catalana domina des de l’autenticitat i la proximitat l’àgora digital, terreny que utilitza per generar expectatives abans dels seus llançaments, com l’acabat d’estrenar ‘LLYLM’

El més llegit
- Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Mor Diogo Jota, el davanter del Liverpool, en un accident de trànsit
- Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar