Sensacions que el temps s’havia aturat, aquest dimarts en el Palau, quan hi torna Madeleine Peyroux després dels ajornaments pandèmics: el seu escenari de sempre, un públic fidel que la segueix de gira en gira i un guió musical amb retrovisor, ja que es mirava de celebrar la reedició ‘deluxe’ del seu àlbum més celebrat, el molt clàssic ‘Careless love’ (2004). Nit de vibracions exquisides, amb ecos d’un món antic, per obrir la 54a edició del Volldamm Festival de Jazz de Barcelona.
Crítica de música
Madeleine Peyroux, el subtil eco d’un món antic en l’obertura del Festival de Jazz de Barcelona
La cantant nord-americana va acudir a la versió més clàssica de si mateixa, la de l’àlbum ‘Careless love’ (2004), per envoltar el Palau amb el seu cançoner tenyit de jazz i blues

El més llegit
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Les 8 hores que van portar el futbol espanyol al caire de l’abisme: «El Madrid no ens pot demanar que canviem els àrbitres»
- El costat més fosc de la intel·ligència artificial: pornografia personalitzada i sense límits
- Catalunya torna a activar els avisos per pluges intenses per a aquest cap de setmana
- Menys del 30% dels joves catalans tenen el català com a llengua habitual i «d’identificació»