Descobrir terrenys nous en el món de l’espectacle no és una tasca senzilla. Els productors d’‘Immersive next to normal’ ho han aconseguit a través d’un musical que en el seu dia ja va deixar empremta: ‘Next to normal’, la premiada obra d’Adam Yorkey (llibret) i Tom Kitt (música), el ‘Casi normales’ que la Nina va fer a Barcelona. La seva proposta en un espai diferent d’un teatre, amb una escenografia digital de 360 graus, atrapa el públic. Des del primer moment, un sent que forma part de l’espectacle, amb els artistes molt a prop passejant entre els espectadors amb naturalitat. La feina que fan els actors és increïble, especialment la d’Alice Ripley que va triomfar a Broadway –el 2009 es va emportar el premi Tony per la seva interpretació de Diana Goodman– amb aquest paper exigent, el d’una dona amb trastorn bipolar que els diversos tractaments psiquiàtrics gairebé destrossen. Ripley i el personatge que representa un ésser estimat que només ella veu, i que broda el jove Lewis Edgar, ofereixen alguns dels moments més potents d’aquesta nova versió d’una hora aproximadament dirigida per Simon Pittman.
Crítica de teatre
‘Immersive next to normal’, un musical d’una altra dimensió
La nord-americana Alice Ripley brilla com a Diana Goodman en l’estimulant versió envoltant amb projeccions digitals d’aquest premiat musical de Broadway amb què va guanyar el Tony com a millor actriu

El més llegit
- La família d'un exalumne de Jesuïtes Casp ja mort denuncia després de veure 'La Fugida' que va patir abusos de Francesc Peris
- El Govern central vol facilitar que els jubilats combinin la seva pensió amb un ‘minijob’
- Teófilo, el líder de la xarxa de pederàstia del Raval, va ser detingut a València per regentar un prostíbul masculí amb menors
- Més inspecció i adaptar les estratègies a cada centre: el pla de Niubó per remuntar en matemàtiques i llengua
- El Govern anuncia una «transformació profunda» en la DGAIA i es personarà com a acusació en el judici a la xarxa de pederàstia