Encara no havia començat el primer concert de Rosalía a Barcelona i alguna cosa es va moure a l’escenari que va sobresaltar el públic. Un noi va creuar dissimuladament el lateral de la pista per agafar posicions, però la multitud el va veure i, com si ja sabés que aquell noi vestit de negre seria l’estrella convidada de la nit, va deixar anar un xiscle a l’uníson. Aquest home, operador d’una ‘steadycam’ (una càmera que permet captar molt bé el moviment), seria al capdavall part indispensable de l’espectacle que estava a punt de començar. A l’escenari del Motomami World Tour només hi ha lloc per a la diva catalana, vuit ballarins i ell. És més: Rosalía arriba a donar l’esquena al públic perseguint la càmera. Però, tot això, ¿per què?
FORMAT INNOVADOR
Rosalía: un concert en ‘stories’
L’artista catalana converteix el seu Motomami World Tour en una experiència audiovisual que beu de la cultura d’internet. I, és clar, amb una cuidada imatge vertical. Ella i C. Tangana han posat les pantalles al centre de l’espectacle de masses.

El més llegit
- La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Catalunya ultima un pla per fitxar científics dels EUA