A ‘La pequeña Eve’, una secta pagana que adora els escurçons, amb nenes sotmeses als abusos del seu líder en una illa escocesa que acaben immolades en un cercle de pedres. A ‘La casa al final de Needless Street’, un solitari amb fortes limitacions, etern sospitós de l’assassinat d’una nena, que viu amb una gata creient en Déu i rep les visites de la seva filla. Però a les dues novel·les de l’escriptora Catriona Ward, publicades els últims 10 mesos a Espanya, no tot acaba de ser el que sembla. Les visions, al·lucinacions o visions distorsionades dels fets dels protagonistes són el trencaclosques (més ben engranat a la segona novel·la) que realment ha de resoldre el lector; més que al ‘whodunit’, el subgènere policíac que se centra a identificar qui és l’assassí, Ward juga al qui és (realment) qui.
11è Festival Celsius 232
Catriona Ward: un bagul ple de malsons
L’autora de ‘La casa al final de Needless Street’ i ‘La pequeña Eve’ bolca en el gènere del terror la seva experiència amb les al·lucinacions nocturnes
El més llegit
- Nou avís de la policia per als que han de renovar el DNI o el passaport
- Europa retira del mercat la vacuna de la covid d’AstraZeneca
- Peris confessa que va abusar de nens des del 1972
- La sanció a Sainz pel GP de Miami afegeix més polèmica sobre la FIA
- Joves polítiques s’obren pas en les llistes electorals del 12M