Submergint-nos en les profunditats de l’última nit del Sónar, més enllà de la bateria de ‘hits’ de The Chemical Brothers, una presència excepcional va atraure les mirades: Alejandra Gharsi, Arca, encisadora d’un cabaret del futur, reguetonera ciberpunk i unes quantes coses més. També la criatura que ajusta el xou a les seves temperamentals circumstàncies, improvisant minut a minut, derivant des del cançoner fins a les seqüències de música i deliri rítmic inabastables, pura estètica de l’excés.
Crítica de música
Arca, encanteri i una mica de desvari en el clímax del Sónar 2022
L’artista veneçolana va desconcertar amb el seu luxuriós xou basat en l’art-pop extrem i el reggaeton avantguardista de la pentalogia ‘kick’, en l’última nit del festival

Temes:
El més llegit
- La Generalitat es querella contra Pàmies per la ‘teràpia del lleixiu’
- TV3 retarda l’emissió de ‘Bestial’, el programa de Bibiana Ballbè, després de la pluja de crítiques
- Cargols: tradició catalana viva a Bodega Joan
- "Tornarem a veure Puigdemont a Espanya": el vaticini de Zapatero
- Carlos González, pediatre, sobre els problemes de son: «el teu fill no dormirà mai d’una tirada»