La 20a edició del Festival Primavera Sound, amb puntual format extrallarg de dos caps de setmana al parc del Fòrum i una passarel·la en sales de Barcelona entre tots dos, va tenir un impacte econòmic de 349 milions d’euros, segons l’organització de la mostra musical.
Impacte econòmic
El 65% dels assistents al Primavera Sound extrallarg van ser estrangers
El festival calcula que cada espectador arribat de l’estranger va gastar de mitjana 1.423 euros

El més llegit
- Fernando Simón demana preparar-se per al pitjor: "Cada vegada seran més freqüents"
- Sanció de quatre anys sense sou ni feina al policia de Badalona que va robar sobres de pernil de 25 euros en un Mercadona
- Jordi Vilà obre un restaurant en un hotel de luxe de la Costa Brava
- El nutricionista Pablo Ojeda desvela la fórmula per acabar amb la inflor abdominal: "Importa més del que creus"
- Un veloç Àlex Márquez s’apropia de la MotoGP a Silverstone