No ressona a ‘Tejer la oscuridad’ la distòpia del coronavirus com un eco del present. La veu que vol conjuminar aquest llibre és més aviat un salt al buit en la carrera d’Emiliano Monge (Ciutat de Mèxic, 1978), que redobla l’aposta per narrar l’inenarrable.
CRÍTICA DE LLIBRES
Crítica de ‘Tejer la oscuridad’: distòpia d’‘aquells temps’
L’escriptor mexicà redobla la seva aposta de narrar l’inenarrable en aquesta novel·la

Temes:
El més llegit
- Anna Gatell: "Els pares han perdut l’autoritat i ignoren els perills del mòbil"
- El Rei carrega contra les «identitats excloents» i els «extremismes» des de Montserrat
- El silenci de Nico Williams davant la tempesta a Bilbao: desconnexió a les illes Maurici i a l’espera del pagament de la clàusula
- Els tumors desbanquen les malalties del sistema circulatori com la causa més freqüent de mort a Espanya
- Javier Albares, metge: «L’ús excessiu de pantalles pot provocar símptomes que portin diagnòstics equivocats de TDAH»